close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכל על תהליך איתור אדם נעדר בעזרת חוקר פרטי

מערכת שורשכח אדר א, תשפב01/03/2022

אדם נעדר? ברגע שחוקר פרטי מלווה אותך, הסיכוי שהאדם יימצא גבוה יותר!

תגיות:
כשמדברים על חוקר פרטי המחשבה הראשונה שצצה במוחנו תהיה מחשבה על אדם שחושד בבגידה, על חברה שחשודה בהעלמות מס וכדומה. המציאות מראה שלעתים חוקרים פרטיים ימצאו עצמם עוסקים דווקא בתיקי נעדרים, בעיקר במקרים בהם הרשויות והגופים הרשמיים אינם מצליחים לבצע את תפקידם כהלכה. כיצד יעשה זאת ומהם האמצעים העומדים לרשותם? על כל אלו ועוד, במאמר שלפניך.

איך חוקר פרטי יכול לסייע באיתור נעדרים?
עבר זמן מה ואדם אהוב לא עונה לשיחות הטלפון, לא פותח את הדלת וייתכן שכבר הגעת לסיטואציה שבה פרצת לביתו כדי לגלות שאין שם איש. עברו כמה ימים,
אולי אפילו שבועות והמצב מדאיג מתמיד. חוקר פרטי ייכנס לתמונה ויעבוד מול כמה גורמים בכדי לנסות למצוא את האדם:
• דרך הסלולר – לכל אדם כיום יש מכשיר נייד, ששייך לאיזשהי חברת סלולר. למרבה המזל, לא תאמינו כמה זה קל להתחקות אחר המכשיר של האדם, או לכל היותר אחר חברת הסלולר אליה הוא משתייך. עם זאת, בדרך כלל לא מגיעים לשלב הזה שכן הסובבים את הנעדר יודעים להעביר את המידע הזה.
• חיפוש של ממש – תמיד טוב לנסות להבין איפה הנעדר או הנעדרת עברו לפני שהוגדרו ככאלו. איך עושים זאת? החוקר הפרטי ממפה רחובות בסביבת המגורים והעבודה, או במקומות אחרים בהם הנעדר שוהה בדרך כלל. אדם לא נעלם סתם כך, ואם יש אפשרות להשיג מידע מאנשים שנמצאים בחברתו, מה טוב.
• פניה למשרד הפנים – הנה נתון שיפתיע אותך; ניתן לבקש ממשרד הפנים כתובת של כל אדם בישראל. באמצעות שם מלא או תעודת זהות ניתן לאתר את האדם בקלות או לכל הפחות להבין מה היה המקום האחרון שבו כנראה שהה.
• דרך הדואר – יש נעדרים שנעלמים בכוונה, כלומר הם מעוניינים להיעלם. לכן, באופן טבעי הצעד הראשון שלהם יהיה להעביר את הדואר לכתובת חדשה. חוקר פרטי יוכל להתחקות אחר הכתובת החדשה, ולדלות את המידע בקלות בלי לעבור על החוק.

חקירה פרטית גם לתשלום חוב
מה קורה כשאדם צובר חוב? בפניו עומדות שתי אופציות עיקריות – האחת, לעשות הכל כדי לנסות לכסות אותו. האופציה השנייה היא לנסות להיעלם ולקוות לטוב, שהסערה תחלוף והדבר יישכח. לפעמים זה עובד, ברוב הפעמים לא. חוקר פרטי ישתמש בכל הכלים שלרשותו כדי לסייע לכם להגיע לאדם שהעז להיעלם עם הכסף שלכם, ולגרום לו להתעמת עם האמת.

אולי הדבר הנכון ביותר להגיד הוא שאין ספק שמדובר בסיטואציה מלחיצה, וזה לא משנה מהי הסיבה בגללה האדם נעדר. עם זאת, ברגע שחוקר פרטי מלווה אותך, הסיכוי שהאדם יימצא גבוה יותר! הוא יקדיש את כל כולו להצלת הסיטואציה, וישתמש בכל הכלים שברשותו בכדי להחזיר את השלווה, הרוגע והאדם האהוב אל חייך.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה